Sprawna komunikacja pomiędzy zespołem i klientami jest jednym z ważniejszych wymagań stawianych dobrze prosperującym firmom. Z tego też względu bardzo często innowacyjne przedsiębiorstwa wprowadzają u siebie cały system komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, który pozwala im na szybki kontakt pomiędzy każdym z pracowników i klientów. W poniższym artykule przybliżymy Państwu innowacyjne rozwiązania w zakresie centrali telefonicznej oferowanej przez firmę 3CX. Zapraszamy do lektury!
Charakterystyka firmy 3CX
Firma 3CX jest firmą o globalnym zasięgu. Jej oddziały znajdują się w wielu państwach na całej kuli ziemskiej. Jest to światowej klasy producent oprogramowania dedykowanego do centrali telefonicznych typu PBX. Ich rozwiązania są kompatybilne z środowiskiem Windowsa, Linuxa, a nawet działają w chmurze.
Centrala telefoniczna oferowana przez firmę 3CX jest centralą typu software, dlatego też umożliwia wykorzystanie możliwości oferowanych przez Unified Communication. Co więcej jest także kompatybilna z wieloma aplikacjami np. Google czy Office 365.
Niewątpliwą przewagą centrali telefonicznej 3CX jest jej bardzo prosta i szybka instalacja. Ponadto jej obsługa także zaliczana jest do łatwych, ponieważ nie wymaga wsparcia technicznego.
System telefoniczny wersja 3CX Standard
Najbardziej podstawową wersją centrali telefonicznej proponowanej przez firmę 3CX jest wersja 3CX Standard. W jej ramach bezpłatna licencja ogranicza się do 4 połączeń równoczesnych, zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych. Pozwala także na nieograniczoną liczbę portów SIP1, kont 3CX VoIP, możliwość tworzenia dowolnych zapowiedzi głosowych oraz wprowadzenie połączeń czekających.
Rozwiązanie 3CX Standard umożliwia także prowadzenie wideokonferencji, w których może uczestniczyć maksymalnie 10 osób.
System telefoniczny wersja 3CX PRO
Bardziej zaawansowanym produktem firmy 3CX jest centrala telefoniczna 3CX PRO. W jej ramach wyróżnia się dodatkowo system raportowania. Z pomocą tego rozwiązania zwiększa się efektywność pracy danego przedsiębiorstwa, ponieważ pracownicy mają do dyspozycji funkcjonalność obsługującą kolejki połączeń.
Wersja 3CX PRO jest kompatybilna z Exchange/LDAP. Dzięki temu każde połączenie można zidentyfikować na podstawie ID, z którego się łączy. W ten sposób na ekranie wyświetli się imię i nazwisko osoby dzwoniącej, zamiast jej numeru telefonu. Wraz z każdą aktualizacją bazy klientów pracownicy mogą z łatwością zaklasyfikować go do konkretnej usługi i znacznie szybciej udzielić mu potrzebnej pomocy i informacji.
System telefoniczny wersja 3 CX Enterprise
Wersja 3CX Enterprise jest rozbudowaną centralą telefoniczną typu 3CX PRO, ponieważ zawiera w sobie wszystkie możliwości tego rozwiązania. Jako funkcje dodatkowe można wyróżnić w jej ramach bardzo ścisłą współpracę z systemami CRM danego przedsiębiorstwa, bardziej zaawansowane możliwości tworzonego Call Center oraz monitorowanie i tworzenie statystyk w czasie rzeczywistym.
3CX Enterprise umożliwia także monitorowanie informacji na temat wszystkich biur zdalnych danego przedsiębiorstwa, co dodatkowo poprawia komfort komunikowania się pomiędzy pracownikami.
Porównanie wersji centrali telefonicznej oferowanej przez firmę 3CX
Każda z wersji centrali telefonicznej 3CX pozwala na nielimitowane rozszerzenia, są także kompatybilne z iOS oraz Androidem Apps, co sprawia, że można nimi zarządzać z poziomu telefonu komórkowego, pozwalają także na automatyczne udostępnianie oraz rozszerzenie przeglądarki o Clik2Call.
Wersje 3CX PRO oraz Enterprise dodatkowo posiadają także możliwość tworzenia kolejek połączeń, systemu raportowania, integracji CRM oraz możliwość pracy w tzw. trybie pracy „hot-desking”.
Wersja 3CX Enterprise jest najbardziej zaawansowanym rozwiązaniem, które pozwala na wprowadzenie dodatkowych rozszerzeń. Wśród nich można znaleźć możliwość nagrywania połączeń, obecność przełączeń awaryjnych oraz obecność niestandardowego logo dla IP telefonu.
Dlaczego warto zdecydować się na jedno z trzech rozwiązań firmy 3CX?
Centrale telefoniczne firmy 3CX są rozwiązaniami bardzo zaawansowanymi technologicznie. Dostarczają one bardzo dużo innowacyjnych możliwości, które sprawdzą się w każdym przedsiębiorstwie. Obecność, aż 3 wersji pozwoli na optymalne dobranie oferowanych możliwości przez produkty 3CX do Państwa firmy. Więcej na temat tych produktów opowiedzą Państwu eksperci z firmy thomas it posiadający duże doświadczenie w zakresie działalności wirtualnych centrali telefonicznych. Już dziś zapraszamy do kontaktu.
Kontakt telefoniczny: 32 444 94 30 lub poprzez e-mail: info@thomas-it.pl